برترین وبلاگ تخصصی موزیک برترین وبلاگ تخصصی موزیک .

برترین وبلاگ تخصصی موزیک

بیوگرافی سلنا گومز (بخش اول)

در 27 فوریه 2011 سلنا با خواننده کانادایی جاستین بیبر رابطه عاشقانه برقرار کرد، سرانجام این دو در سال 2014 از هم جدا شدند. در اوایل سال 2017 سلنا گومز با دی ویکند خواننده کانادایی دوست شد، دی ویکند قبل از سلنا با بلا حدید سوپر مدل ویکتوریا سیکرت دوست بود.

فعالیت اقتصادی سلنا گومز

در اکتبر 2009 سلنا گومز اعلام کرد که قصد راه اندازی خط تولید لباس خود به نام خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز را دارد. این خط تولید در پاییز سال 2010 راه اندازی شد. این مجموعه شامل لباس های بوهمی، تاپ های گلدار، لباس های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند. سلنا گومز گفت که این خط تولید برگرفته از سبک شخصی خودش است و لباس ها را "زیبا، زنانه" توصیف کرد. وی بعدها گفت: "با خط تولیدم، واقعاً می خواهم گزینه هایی به مشتریانم بدهم که چگونه می توانند سبک مورد علاقه یشان رو با یکدیگر به اشتراک بگذارند. من می خواهم تا لباس ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند، برای من فوق العاده مهم است. همچنین بر روی تمامی برچسب لباس ها، نقل قول هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند، وجود دارد و من فقط به دنبال رساندن یک پیام خوب به دیگران هستم.

رکوردار فالور اینستاگرام

سلنا گومز با تعداد فالوور بیش از 135 میلیون نفر در اینستاگرام رکورد دار جهان است، نزدیک ترین تعقیب کننده او کریستین رونالدو با 123 میلیون نفر است. گومز از هر آگهی تبلیغاتی در اینستاگرام خود بیش از 5/2 میلیارد تومان درآمد دارد.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگینامه سلنا گومز،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۰:۰۰ توسط:Anahid موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)