برترین وبلاگ تخصصی موزیک برترین وبلاگ تخصصی موزیک .

برترین وبلاگ تخصصی موزیک

ویژگی ها و مزایای ورق طرح سفال پرچین | ویلانما

این ورق ها شکل پذیری خوبی دارند ، بنابراین می توانند به اشکال مختلفی از جمله کرکره ، سرامیک ، امواج هلال یا سینوس ، چینی و شیرینی پزی تشکیل شوند. ورق های رنگی 0.4 - 0.5 - 0.6 و 0.7 میلی متر ضخامت با بیش از 15 رنگ موجود است. طیف گسترده ای از رنگ های این ورق ها (حدود 15 رنگ) باعث شده است تا کاربرد گسترده ای در شاخه های مختلف متالورژی داشته باشد.

رنگ های موجود در بازار: آبی ، قرمز ، سفید ، سبز ، نقره ای ، بنفش ، صورتی ، زرد ، قهوه ای (تیره و روشن) و کرم. علاوه بر روکش های معمول برای ورق های رنگی ، در شرایط خاصی می توان مقاومت بیشتری ایجاد کرد ، همچنین امکان تولید ورق هایی با لایه های محافظ PVC و PET نیز وجود دارد و مشتریان عزیز می توانند صفحات رنگی با رنگ های مختلف را سفارش دهند. دادن. قبل از سفارش، می توانید با جدول کد رنگ آشنا شوید و یک برگه مطابق با رنگ دلخواه سفارش دهید.

ورق بام شیب دار پرچین از ورق گالوانیزه به شکل کاشی هایی با رنگ های مختلف ساخته شده است ، برای پوشش سقف غرفه ها، ایوان ها ، ویلا ها و انواع ساختمان ها با سقف شیب دار مناسب است. ورق های پرچین ویلانما در کارخانه های داخلی تولید می شوند و با کیفیت بالا و کیفیت یکنواخت تولید می شوند.

متعلقات و لوازم جانبی کامل شامل

نما یا پیشانی از جنس ورق  گالوانیزه

تیزه هشتی فلزی  طرح  سفال  یا تیزه پالونی

تیزه گرد طرح  سفال  فلزی  پرچین

کلاهک طرح  سفال  فلزی  پرچین

نصب ورق های پرچین

حداقل شیب قابل اجرا 12 درجه ، زیر سازی از پروفیل فلزی  و یا چوب 4* 4 سانتیمتر از پایین ترین نقطه سقف در طول شیب با فاصله 90 سانتی متر به صورت عمودی و پروفیل یا چوب با ابعاد 50* 30میلی متر، فاصله تراشه های چوبی زیرسازی باید مرکز به مرکز 37 سانتیمتر باشد.نصب ورق  های پرچین  از پایین دامنه واز سمت مخالف زاویه دید آغاز شده و به خط الراس مرکزی ختم می شود و در نهایتاٌ با تیزه پوشش داده می شود. 

آخرین قیمت ورق رنگی طرح سفال پرچین

در ابتدا کاربرد و مصرف ورق رنگی را باید در نظر گرفت:

اینکه مکانی که ورق رنگی مورد استفاده قرارخواهند گرفت برای چه کاری در نظر گرفته شده است .

آیا این مکان جهت امر تحقیقاتی است یا صنعتی، تولیدی است یا انبار؟

اگر انبار است یا سالن تولیدی، چه موادی در آن نگه داری خواهند شد ؟

آیا مواد غذایی یا دارویی است یا فاسد شدنی و یا مواد اشتعال زا و یا …

پس از آن شرایط اقلیمی و جغرافیایی و آب و هوایی در نظر گرفته شود .

اینکه محل نصب ورق رنگی در این سازه در مناطق خشک و بیابانی و گرمایی است یا مناطق مرطوب و آیا این مکان در معرض باد های شدید و موسمی قراردارد یا خیر و مواردی از این قبیل. در اخر متراژ و ابعاد آن مکان را باید در نظر گرفت .

در آخرین مرحله ی رنگ، ضخامت، نوع ورق عایق طول آن و … مشخص می شود .

با توجه به تمامی موارد یاد شده می توان از قیمت روز ورق های رنگی آگاهی یافت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۷:۳۵ توسط:Anahid موضوع: عمومی نظرات (0)